Connect with us

Rugilah Siapa Yang Hari Ini Masih Belum Ada Kesedaran Untuk Main Emas

Branded

Rugilah Siapa Yang Hari Ini Masih Belum Ada Kesedaran Untuk Main Emas

Sejauh manakah kesedaran kita tentang pentingnya mengumpul emas dari sekarang? Cuba andaikan kalau harga sehelai baju sekarang sama dengan harga 1 gram emas. 5 tahun akan datang, berapa nilai baju yang dibeli dengan harga RM154? 5 tahun akan datang pula, berapa nilai 1 gram emas yang dibeli dengan harga RM155?

Begitu juga dengan kereta mewah yang kita beli hari ini dengan bayaran muka sangat tinggi walhal kita dah mempunyai kereta yang cukup baik membawa kita dari point A ke B, berapa pula nilainya selepas 5 tahun akan datang?

Berbanding emas, emas yang kita beli akan berlipat-ganda nilainya.

Biasanya anak muda kurang kesedaran mengenai pelaburan emas ini dan tidak hairanlah jika bidang pelaburan emas ini majoritinya hanya dimonopoli oleh golongan yang pertengahan usia. Tak pelik pun sebab orang muda akan lebih kisahkan tentang apa yang orang sekeliling nampak harta yang di bawa ke sana-sini seperti kereta dan apa yang dia peragakan.

Nanti orang dah ada berkilogram emas, dia baru nak mula kumpul 1 gram pertama. Untuk itu dari sekarang mulakanlah kempen simpanan emas peribadi.

Ada banyak jalan pelaburan emas yang dipercayai di Malaysia. Biasanya syarikat yang telah bertapak selama berpuluh-tahun dan tidak mempunyai sebarang masalah dengan pihak berkuasa kerana perniagaan mereka berlandaskan fizikal emas yang nyata. Contohnya POWERGOLD.

Stylogold adalah salah-satu saluran Powergold yang amat boleh dipercayai dengan menyediakan cara yang tersendiri untuk mereka yang mula ingin berjinak dengan Powergold. Boleh hubungi Stylogold di talian 011 5259 9239 atau layari BlogFacebook, dan Instagram untuk maklumat lanjut.

Powergold adalah syarikat pengeluar dan pembekal utama Gold Bar di mana syarikat ini menawarkan harga TERBAIK (mengikut semakan kami) dan selain itu menyediakan peluang perniagaan Emas dengan modal yang minimum!

Perniagaan Powergold adalah membeli dan menjual emas pada harga kilang. Produk powergold terdiri dari Gold Bar, Dinar dan Barang Kemas. Matlamat utama syarikat ini adalah membudayakan Rakyat Malaysia atau lain-lain Negara menyimpan Emas sekurangnya 1 gram setiap 1 bulan. Ialah kalau tiba-tiba nak beli berkilo terus, mampu ke kita?

Apakah kelebihan Powergold?

1. Modal rendah.

2. Keahliah seumur hidup jadi hak dan harga kita sangat terjamin.

3. Pemilik emas fizikal 916/999. Pemilik fizikal tau bukan omongan kosong.

4. Harga terendah dari harga kilang dengan upah. Kita untung banyak di situ.

5. Dapat ilmu emas secara percuma. Kalau kita ‘zero’ pasal emas pun tak apa.

6. Layak terima agihan keuntungan syarikat. Dah kaya, siap dapat pula buat duit tepi.

7. Sistem tukaran gram ke gram tanpa caj. Ye lah kan dah emas kita, 100% kita punyalah.

Mungkin ada banyak lagi syarikat lain yang kita ketahui dan percayai, tapi boleh dikatakan syarikat kukuh hanya mempunyai matlamat utama yang hampir kurang sama iaitu mendidik orang ramai untuk mengumpul emas bermula dari sekarang kerana dikatakan menjelang tahun 2020, harga emas akan melonjak naik kepada RM500 untuk 1gram. Mahal tu!!

Pelaburan emas fizikal ini bukan satu benda yang baru tapi masih ramai yang ketinggalan kerana masih ego dan tebal dengan sikap tak ambil peduli sebab rasa usia masih muda walhal masa usia mudalah kena menyimpan sebelum tua.

Untuk yang ingin menyertai Powergold ni, Stylogold ada cara mereka yang tersendiri dan unik untuk memasarkan Powergold. Ini merupakan antara jalan yang cukup baik untuk mereka yang baru ingin berjinak-jinak di dalam dunia pemilikan emas.

Stylogold boleh dihubungi melalui talian 011 5259 9239 atau layari Blog, Facebook, dan Instagram untuk sebarang pertanyaan lanjut.

Apapun dari mana dan pada siapa tidaklah penting kerana apa yang paling penting, buat simpanan emas mulai hari ini sebelum benar-benar terlambat.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Branded

To Top