Connect with us

Disebabkan Ingin Mengambil Gambar Bersama Anjing, Gadis Ini Dibaham Sehingga Dapat 40 Jahitan!

Umum

Disebabkan Ingin Mengambil Gambar Bersama Anjing, Gadis Ini Dibaham Sehingga Dapat 40 Jahitan!

Aduh, memang mengerikan betul bila Ohmedia tengok kejadian macam ni! Kesian budak perempuan tu weh kena baham dengan haiwan peliharaan dia sendiri. Cuba korang tengok gambar dekat bawah ni.



Teruk kan? Budak perempuan yang dikenali sebagai @LaruSanson atau Lara di Twitter mendapat 40 jahitan di bahagian muka disebabkan anjingnya membaham ketika mengambil gambar. Ohmedia tak tahulah anjing tu sebenarnya nak tunjuk sayang atau marah dengan tuan dia.

Agak-agak lepas kejadian tu apa jadi ya dekat anjing tu? Teruk juga muka budak perempuan tu, tak pasal-pasal dah ada parut dekat muka. Kalau korang nak tahu tweet tu telah mendapat 75.2k retweets dan 355k likes tau di Twitter.

Sumber: @LaruSanson

+ Baca respon pembaca Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top