Connect with us

(Video) Bomoh Pokok Ajar Cara Pasang Chainsaw

Oh! Tidak

(Video) Bomoh Pokok Ajar Cara Pasang Chainsaw

Bila lalu tepi highway selalu jer nampak kontraktor tengah tebang pokok-pokok kat tepi jalan. Tiba-tiba tertanya bagaimana mereka memastikan projek tu dapat diselesaikan dengan sangat lancar? Semua ni perlukan ilmu dan minat yang mendalam.




Selalunya kita dengar kereta pergi overhaul kan? Kalini kita dengar pasal chainsaw pula yang kena overhaul. Ohmedia tertarik betul bila tengok video dari Bomoh Pokok yang merupakan salah satu syarikat tebang pokok di kawasan Lembah Klang tengah pasang chainsaw. Mereka sangatlah jaga mesin mereka tu dengan rapi bagi memudahkan kerja-kerja harian mereka tu berjalan dengan lancar.

Setiap mesin perlulah di servis sebab bukan sepanjang masa dia akan berada dalam keadaan yang baik. Jadi, pemerhatian tu sentiasa kena ada untuk memastikan mesin tidak akan bermasalah sepanjang kerja-kerja dijalankan. Macam korang jaga kereta sendiri juga, kenalah servis betul tak? Chainsaw bukanlah alat pakai buang ya gais.

Kredit: Bomoh Pokok

+ Baca respon pembaca cara overhaul chainsaw di Facebook Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

To Top