Connect with us

Bella Astillah Sebak Ditegur Aliff Aziz Di Instagram Live

Umum

Bella Astillah Sebak Ditegur Aliff Aziz Di Instagram Live

Walaupun selama ni kita tengok Bella Astillah nampak cool je, akhirnya dia dah tak mampu nak menahan sebak bila Aliff Aziz masuk dan menegur dia di Live Instagram. Dalam live tu, Aliff bagi salam dekat Bella dan ianya dijawab dengan baik sambil tanya khabar Aliff.


Entah apahal entah si Aliff ni tiba-tiba cakap dekat Bella yang dia percaya keajaiban atau tak dan Bella pun jawab dengan raut wajah  yang sedih yang dia yakin akan ada keajaiban. Hmm. Ternyata perbualan diaorang ni menjadi perhatian netizen. Macam-macam kecaman untuk Aliff Aziz dan ada juga memberi kata-kata semangat untuk Bella.

Hmm tak apa lah Bella. Dah tak ada jodoh, nak buat macam mana? Semoga Aliff akan berubah menjadi seorang insan yang lebih baik. Kalau Aliff dah berubah, pikatlah balik hati si Bella tu demi anak korang, Ayden Adrean.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top