Connect with us

Anak Wawa Zainal Alami Speech Delay

Umum

Anak Wawa Zainal Alami Speech Delay

Siapa pernah menghadapi situasi yang sama macam anak sulung Wawa Zainal, Ahmad Fakhruddin Attar susah nak bercakap pada mulanya atau dikenali sebagai speech delay disebabkan suka tengok gajet seperti phone, tab dan sebagainya?


Baru-baru ini, Wawa Zainal berkongsi sebuah video tentang perkembangan anaknya di Instagram bahawa Attar dah menunjukkan banyak perubahan selepas dia dihantar di sebuah kelas untuk speech therapy.

Wawa berkata bagi korang yang mempunyai masalah anak yang masih belum bercakap walaupun dah berusia 2 3 tahun, lebih baik kurangkan gajet. Betul juga kan? Lagipun tak elok bagi anak tengok gajet je. Boleh rosak mata anak-anak nanti, tak pasal-pasal dari kecil dah mula pakai cermin mata. Apa pendapat korang pula?

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Media Makan



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top