Connect with us

Anak Saudara Mawi Pula Meninggal Dunia

Umum

Anak Saudara Mawi Pula Meninggal Dunia

Ibu Mawi baru je meninggal dunia. Tak sampai beberapa hari, anak saudara Mawi yang berusia tiga bulan pula yang meninggal dunia di rumahnya semalam secara mengejut. Uish macam-macam dugaan diaorang kena lalui hmm. Benda tu berlaku tanpa dijangka sebab baby tu kelihatan sihat tidur dekat depan dia pada malam sebelumnya.

Mawi berkongsi berita sedih itu di laman Instagramnya yang dilihat bersama jemaah lain tengah melakukan solat jenazah. Sedihnya bila tengok orang yang kita sayang satu-satu pergi menghadap Illahi. Apapun, Mawi memberi kata-kata semangat dekat adiknya, Asmidah yang merupakan ibu kepada anak saudaranya itu.

Anak saudara saya umur baru 3 bulan malam tadi tidur depan saya sambil-sambil kami berborak adik beradik selepas majlis tahlil untuk arwah mak kami. Pagi tadi tengok-tengok dia dah tak sedar..Allah..Kau lebih tahu. Kami takde daya ya Allah..kau saja yg berhak ke atas kami. Semoga aman damai AZRA SYAKIRIN BINTI AZRI. Harap kau kuat dan tabah @asmidah_ani. Apa pun yang berlaku balik la pada Dia, insya-Allah di situ ada ketenangan.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.



Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top