Connect with us

Oh! Media

“Alhamdulillah, He Is Such A Good Boy. I Feel Like Crying” – Elfira Loy

Umum

“Alhamdulillah, He Is Such A Good Boy. I Feel Like Crying” – Elfira Loy

Baru-baru ini, Elfira berkongsi sebuah gambar anaknya di Intagram, @muhamadrayyankhalafofficial mengatakan anaknya adalah seorang yang baik. Elfira ingatkan susah nak jaga tetapi kadang-kadang dia yang mengejutkan anaknya sebab rindu.


Dia rasa bersyukur sebab Allah mempermudahkan segala urusannya sejak dia mengandung sehingga lah dia lahir di dunia ni. Elfira juga mengatakan bahawa tak ada tips ataupun rahsia pun dia nak share cuma amalkan beberapa surah je sebelum nak bersalin.

Sumber: Astro Gempak

Patutlah Muhamad Rayyan Khalaf baik je sis tengok. Semoga Rayyan menjadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibubapanya. Amin! Tak sabar nak tengok Rayyan membesar, mesti ramai peminat kan nanti? Hehehe.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top