Connect with us

Risau Bila Dengar Tiga Angka Dicatatkan? Jangan Degil & Terus Bekerjasama Mengikut SOP Yang Telah Ditetapkan!

Oh! Tidak

Risau Bila Dengar Tiga Angka Dicatatkan? Jangan Degil & Terus Bekerjasama Mengikut SOP Yang Telah Ditetapkan!

Kes jangkitan wabak Covid-19 telahpun mencatatkan tiga angka sejak kebelakangan ini di Malaysia. Tambah lagi bila KKM umumkan terdapat 260 kes dimana sebanyak 259 kes tempatan dan satu kes import semalam. 


Apa kita kena buat? Nak tunding jari kearah orang? Nak salah menyalahkan antara satu sama lain? Tak ada guna dah semua tu gais sebab benda dah pun terjadi. Siapa je yang tak risau ye dak? Ohmedia sendiri pun risau dan semua orang tidak mahukan jika PKP dilaksanakan semula.
Kita hanya perlu mengikut SOP yang telahpun ditetapkan kerajaan, sama-sama kita bekerjasama wahai rakyat Malaysia sekalian, kita kan satu Malaysia! Korang kena ingat yang kita masih belum menang lagi. Jangan putus asa ya gais!
Kredit: Astro Awani

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

Trending

To Top