Connect with us

Susah Nak Percaya Pelajar Perempuan Ini Bertumbuk Kerana Apa!

Umum

Susah Nak Percaya Pelajar Perempuan Ini Bertumbuk Kerana Apa!

Ini video yang baru kami terima dikatakan pergaduhan antara dua orang pelajar perempuan di sebuah sekolah di daerah Kuala Terengganu. Hal seperti ini sebenarnya biasa berlaku di sekolah-sekolah samaada di dalam pengetahuan guru serta ibu-bapa atau tidak. Dasar budak-budak baru nak up!

Pergaduhan ini meletus dikatakan kerana berebutkan seorang lelaki! Dulu masa zaman Ohmedia masih sekolah, biasanya yang bergaduh ni budak lelaki nak rebutkan perempuan. Sekarang zaman memang dah berubah. Hah, nampak tak yang di Malaysia nia da masalah sangat serius kerana orang perempuan jauh lebih ramai dari yang lelaki. Jadi orang lelaki ni saham diorang masing-masing meningkat hari demi hari. Heheh!

Pengadu menulis: “Assalamualaikum admin… minta tolong admin viralkan video ni… kes berlaku di sebuah sekolah di daerah Kuala Terengganu… Budak2 sekarang, bulan2 puasa pun masih boleh gagahkan diri berebut jantan.. minta admin download dan uploadkan video ni. geram rasanya tengok anak2 yang masih sekolah bersikap mcm ni!!!”

Video:


Gaduh Rebut Jantan by ohmedia

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Mencipta Oh! Media sejak dari dalam perut mak lagi. Hi Awak!

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top