Connect with us

Nama Sebenar 30 Artis Yang Mungkin Korang Tak Tahu

Umum

Nama Sebenar 30 Artis Yang Mungkin Korang Tak Tahu

Boleh Ohmedia tahu apa nama glamour korang? Biasa lah, semua orang nak ada nama glamour sendiri dan jadi macam artis-artis sebab nama ni sangat penting bagi mereka yang gunakan nama ini untuk naikkan diri dan terkenal. Artis gunakan nama glamour ni untuk memudahkan kita sebagai peminat untuk mendekati diaorang dan kita pun boleh terlekat terus dalam fikiran ni.

Tapi kadang-kadang, mesti korang terfikir dan keliru, apa agaknya nama sebenar artis-artis ni, atau itu nama sebenar diorang. Sebenarnya ada ramai artis yang gunakan nama samaran sehingga menyebabkan peminat sangkakan, itulah nama sebenar mereka.

Dekat sini Ohmedia ada 30 senarai nama artis dan korang bezakanlah sendiri. Ada yang tak sama langsung dengan nama asal pun ada.

1. Datuk Seri Vida

Datuk Seri Dr. Hajjah Hasmizah Othman

2. Ayda Jebat

Nur Suhada Jebat

3. Aiman Tino

Mohammad Aiman Bin Yusri

4. Fattah Amin

Abdul Fattah Bin Mohd Amin

5.Hannah Delisha

Hannah Adlina Blackburne Birchshe

6. Syafiq Kyle

Mohd Syafiq Shamim Bin Abdul Razak

7. Remy Ishak

Mohammad Zalimei Bin Ishak

8. Uqasha Senrose

Nik Zaris Uqasha Binti Nik Sen

9. Nelydia Senrose

Nik Zaris Nelydia Binti Nik Sen

10. Daler Yusuf

Daler Yusuf Khamrokulov Bin Muhammad

11. Scha Alyahya


Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Alyahya

12. Nazim Othman


Nushrul Alif Bin Othman

13. Johan

Mohd Yazid Lim Mohamad Aziz

14. Nad Zainal

Farah Nadia Zainal Abidin

15. Indah Ruhaila

Siti Ruhailah Hussein

16. Mia Ahmad

Samihah Binti Ahmad Baderi

17. Wany Hasrita

Nurshazwany Hasrita Binti Hasbullah

18. Caprice

Ariz Ramli

19. Beego

Mohamad Aszerul Nizam Abdullah

20. Jep Sepahtu

Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin

21. Ara Johari AF

Nurfarrah Izzatie Johari

22. Khai Bahar

Muhamad Khairul Bin Baharudin

23. Sherry Ibrahim

Syarizad Binti Haji Ibrahim

24. Elly Mazlin

Sharifah Aida Mazlina Binti Syed Hanafi

25. Zul Ariffin

Zulkifli Bin Ariffin

26. Misha Omar

Samiha @Aisah Omar

27. Haqiem Rusli

Ridzuan Haqiem Bin Rusli

28. Aaron Aziz

Aaron Mustapha Bin Aziz

29. Mawar Rashid

Wan Mawar Shaputri Binti Wan Abdul Rashid

30.Wak Doyok

Mohd Azwan Md Nor

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top