Connect with us

Lima Selebriti Wanita Yang Tinggi Melebihi 1.7M

Oh! Youtube

Lima Selebriti Wanita Yang Tinggi Melebihi 1.7M

Hai gais, harini sis nak kongsikan dekat korang tentang 5 artis ni tinggi melebihi 1.7m! woahh tinggi tu. Dah la cantik, kurus, tinggi dah macam model dah. Ni dah kategori wanita yang perfect ni.

Haih sis pula rasa jeles dengan dorang ni. Eh alamak tak elok cakap macamni kan, kita kene bersyukur dengan ketinggian yang ada hehehe. Btw korang yang nak tinggi tu, sis sarankan jangan makan pil cepat tinggi yang pelik-pelik tu tau. Better korang pi bergayut je.

Eh sambung balik point sis tadi. Btw korang tahu tak siapa selebriti wanita yang sis maksudkan tu? Kalau tak tahu, haa jom tengok video ni!

Penulis content & Ketua Multimedia di Oh! Media. Memastikan pelbagai content menarik dapat dicipta khas untuk Oh! Media sahaja.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Youtube

To Top