Connect with us

Oh! Media

(Video) “Ingatkan Dia Lupa Skrip Tadi”, Gelagat ‘Oyen’ Sakat Wartawan Curi Perhatian Netizen

Trending

(Video) “Ingatkan Dia Lupa Skrip Tadi”, Gelagat ‘Oyen’ Sakat Wartawan Curi Perhatian Netizen

Korang mesti pernah jumpa kan dengan orang yang takut kucing? Bagi sesetengah orang, ada yang rasa terhibur bila dapat menyakat mereka yang takut kucing ni, tapi bagi mereka yang takut kucing perbuatan kita itu boleh dianggap melampaui batas dan agak keterlaluan.

ADVERTISEMENT

Tapikan kalau kucing tu yang pergi sakat sendiri macam mana? Haaa, ini ada satu video yang kami nak kongsi dengan korang mengenai seorang wartawan yang terpaksa berhenti membuat laporan secara tiba-tiba apabila ada seekor kucing yang dikatakan cuba bermain dengannya.

Video comel itu telah dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai @haziqaiman_ .

https://twitter.com/haziqaiman_/status/1336678515136102405?s=21

Oyen ni lebih kurang Myvi la.

Kesian akak tu, budak kecik ni suka betul buat hal nasib kau comel je Oyen. – Tulis beberapa individu di Twitter.

Kredit: @haziqaiman_

Rupanya dekat mana-mana pun sama je perangai dia, kalau tak buat hal bukan Oyen lah nama dia.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media yang juga sepenuh masa ingin menyampaikan manfaat kepada rakyat Malaysia.

Comments

Lagi dalam kategori Trending

30 Hari Paling Trending

To Top