Puasa Barakah Bersama
Connect with us

Oh! Media

‘Sweetnya Tunggu Buat Rambut..’ – Counting Days, Risteena Munim Kahwin Bulan Mac

Oh! Artis

‘Sweetnya Tunggu Buat Rambut..’ – Counting Days, Risteena Munim Kahwin Bulan Mac

Setelah setahun mengikat tali pertunangan, pasangan romantis, Risteena Munim dan Isa Khan sebelum ini terpaksa menunda majlis perkahwinan ekoran Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Difahamkan, mereka telah merancang untuk berkahwin pada 20 November 2020 iaitu sehari selepas ulang tahun kelahiran Risteena.

Terbaru, Risteena memuat naik video meluahkan rasa terharu melihat tunangnya sanggup tunggu berjam-jam di salun. Risteena berharap sikap ambil berat Isa Khan akan berkekalan walaupun selepas kahwin.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena)

Counting days to be your wife @theisakhan.

Sweetnya tunggu buat rambut for hours. Takde pergi mana-mana pun. Duduk diam je kat situ. Nanti lepas kahwin pun please macam ni okey!

Cuba teka date wedding ktorang. Kalau sapa betul, nak invite datang lah nanti! Cepat teka! Hehe

Hint – MARCH

Menerusi posting itu juga, Risteena memberi bayangan akan menamatkan zaman bujangnya pada bulan Mac. Namun, tarikh sebenar pernikahan masih dirahsiakan. Di ruangan kapsyen itu lagi, Risteena dipercayai sedang menghitung hari untuk menjadi isteri kepada Isa Khan.

ADVERTISEMENT

Penulis sepenuh masa di Oh! Media berkaitan isu viral dan trending di media sosial.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Artis

To Top