Connect with us

Oh! Media

Reen Rahim Dedah VIP Tawar RM32,000 Demi Puaskan Nafsu

Oh! Artis

Reen Rahim Dedah VIP Tawar RM32,000 Demi Puaskan Nafsu

Sepertimana yang kita tahu, Reen Rahim selalu mendapat kecaman netizen disebabkan cara pemakaiannya yang agak seksi, sampai Reen pun dah lali dengan semua tu. Bukan tu jer, Reen Rahim juga mendedahkan yang dia pernah ditawar sebagai perempuan simpanan kepada VIP gais.

ADVERTISEMENT

Demi puaskan nafsu, VIP yang menawarkan kehidupan mewah kepada Reen sampai nak bagi sebiji banglo atas namanya sendiri jika Reen setuju untuk puaskan nafsunya. Reen juga mengatakan yang tawaran ini diterimanya pada bulan puasa tahun lepas. Pergh! Bulan mulia pun nak buat dosa sampai macam tu sekali ya?

Ingatkan perkara ini tamat sampai situ, tapi masih berlarutan. Baru-baru ini, saya menerima satu tawaran untuk melayani golongan VIP yang ingin menawarkan wang tunai berjumlah RM32,000 dengan hanya melayan nafsu serakahnya selama tiga jam.

Gila bukan? Bukan wang ringgit sahaja, saya turut ditawarkan sebuah rumah banglo di atas nama sendiri jika menerima tawaran tersebut.

Walaubagaimanapun, Reen masih lagi ada iman dan waras untuk menolak segala tawaran yang diberikan. Dia juga mengatakan yang mungkin tawaran sedemikian berani dibuat VIP tersebut disebabkan dirinya yang selalu berpakaian seksi. Tak semestinya seksi je nafsu dia lain macam, betul tak?

Apapun, semoga kita semua dijauhkan dari perkara sebegini dan sentisa dilindungi tuhan. Jangan disebabkan duit, kita jadi buta gais.

Kredit: Kosmo

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Artis

30 Hari Paling Trending

To Top