Connect with us

Oh! Media

“Tak Apa, Biar Ayah Buat”, Kata-Kata Ini Selalu Kita Dengar Dari Seorang Ayah Waktu Kecil Dulu

Branded

“Tak Apa, Biar Ayah Buat”, Kata-Kata Ini Selalu Kita Dengar Dari Seorang Ayah Waktu Kecil Dulu

Seperti biasa menjelang Hari Raya Aidilfitri, kita pasti akan disajikan dengan banyak iklan raya dari pelbagai agensi dan syarikat terkemuka yang tampil dengan jalan cerita yang mampu menambat hati penonton. Ada yang kelakar tak kurang juga yang berjaya membuatkan air mata jatuh.

Antara iklan raya yang paling menyentuh hati kami setakat ini adalah dari LG PuriCare™ yang bertajuk “Tak Apa, Biar Ayah Buat” yang mengesahkan seorang anak yang sudah lama tak pulang ke kampung sebab dihalau ayahnya sendiri. Nak tahu kesudahannya, korang layan dulu video bawah ni.

Bila tengok kisah Ni dengan ayah dia, memang sama sangat dengan waktu kita kecil dulu. Tiap kali kita nak buat kerja rumah yang agak bahaya, mesti ayah akan halang dan cakap “biar ayah buat”. Nampak biasa je ayat tu, tapi itulah menunjukkan si ayah sedang melindungi keluarga dia.

Kalau ibu, kita dapat lihat cukup kuat rasa sayang dia dekat anak-anak, tapi rasa sayang ayah dekat keluarga dan anak-anak pun tak ada tandingannya. Memang ayah ni kadang-kadang nampak ego dan keras, tapi hati dia sebenarnya sangat lembut.

Mungkin itu apa yang cuba dilakukan Ni bila dia buat keputusan untuk belikan ayah dan ibunya sebuah penapis air tanpa tangki LG PuriCare™ 4-WARD bagi memastikan mereka dapat bekalan air yang bersih, selamat dan sihat. Bila sudah besar, sampai masa kita pula lakukan yang terbaik untuk ibu dan ayah.

Penapis air tanpa tangki LG PuriCare™ tanpa tangki yang sangat canggih ni sudahpun mula dijual di pasaran. Berbeza dengan produk lain yang menggunakan tangki simpanan air, penapis air tanpa tangki LG PuriCare™ ini memastikan air yang kita minum akan ditapis hanya apabila ia diperlukan bagi mengelakkan sebarang pembiakan bakteria berlaku jika ia disimpan di dalam tangki.

Rekaan penapis air tanpa tangki LG PuriCare™ 4-WARD yang moden dan minimalist ini sesuai ditempatkan di ruangan kecil tanpa makan space dapur yang banyak. Nozzle air dan tempat letak cawan juga boleh diputarkan sehingga 180 darjah. Lebih menarik lagi apabila nozzle air turut dapat mengesan dan menyesuaikan ketinggian cawan secara automatik untuk mengelakkan tumpahan atau percikan air terutamanya air panas.

Penapis air tanpa tangki LG PuriCare™ 4-WARD ini bukan sahaja didatangkan dengan 3 pilihan suhu air – suhu bilik, panas dan sejuk, malah suhu air panas juga ada 3 pilihan pada 40, 75 dan 85 darjah. 

Untuk maklumat lanjut, korang boleh pergi ke laman web rasmi LG untuk melanggan LG PuriCare™: https://www.lg.com/my/promotions/lg-puriCare-raya-promo-dst.

Air dicincang tidak akan putus apatah lagi hubungan kekeluargaan. Yang penting keluarga hidup sihat dan dapat gembirakan insan tersayang. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Branded

To Top