Connect with us

(Video) Wanita Maki Pemandu Bas RapidKL Hanya Kerana Brek Kecemasan

Umum

(Video) Wanita Maki Pemandu Bas RapidKL Hanya Kerana Brek Kecemasan

Aduh, memalukan betul lah! Korang tengok tak video yang tular di media sosial baru-baru ini mengenai seorang wanita memaki hamun makcik pemandu bas RapidKL disebabkan brek kecemasan?

Menurut video yang dimuatnaik oleh Samad dan Said di Facebook, wanita tersebut memaki pemandu bas yang menekan brek kecemasan kerana anaknya terjatuh. Lah, nak buat macam mana?




Makcik pemandu bas sendiri dah minta maaf, dia terpaksa tekan brek kecemasan sebab nak elak langgar kereta. Hey, demi keselamatan awak juga tau? Kalau tak, membahayakan nyawa satu bas.

Nasib baiklah makcik pemandu bas tu sabar dengan perangai awak. Salute lah! Lain kali tanya dulu, jangan main terjah orang je sampai memaki hamun. Bila orang tengok awak pun, orang pun rasa awak macam entah apa-apa.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh! Youtube


Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

Trending

To Top