Connect with us

“Bangga Mengaku Buat Maksiat, MasyaAllah” – Netizen

Umum

“Bangga Mengaku Buat Maksiat, MasyaAllah” – Netizen

Korang ada tengok tak video baru-baru ni yang viral di media sosial tentang seorang lelaki dan perempuan promote product diorang dengan cara yang tidak senonoh? Aduh, ni kalau budak-budak tengok ni mesti diorang fikir macam-macam kan?

Sebenarnya ada banyak lagi cara korang nak promote produk tu, bukan dengan cara lucah. Betul tak? Kebanyakan entrepreneur sekarang sanggup buat marketing murah demi menaikkan nama. Hmm.

Apa pendapat korang? Bagi sis, marketing macam ni tak patut buat sebab kita patut jaga maruah terutamanya perempuan. Malu tau! Kalau orang luar kenal dengan kita sebab video tu, mesti diorang pandang serong je. Hmm.

+ Baca respon pembaca Oh! Media


Oh Youtube

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Umum

To Top