Connect with us

Oh! Media

Oh! Tidak

“Mesti SPM Semua G Ni” – Netizen Kecam Individu Dakwa SPM Sebagai Agenda Yahudi

Seperti yang kita semua tahu, keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) baru sahaja diumumkan dan ramai pelajar peroleh keputusan yang cemerlang tapi ada juga yang dengki pula dengan pencapaian ni.

ADVERTISEMENT

BACA: Ibu Bapa Salahkan Influencer Kata SPM Tak Penting Jadi Punca 10K Pelajar Tak Hadir

Menerusi hantaran yang tular di TikTok, seorang individu dikecam teruk selepas menyalahkan ibu bapa yang menghantar anak-anak ke sekolah kerana dikatakan menjadi punca mereka membelakangi hukum-hukum Allah.

Tak cukup dengan itu je, dia juga mengatakan segala sijil yang dimiliki oleh pelajar adalah agenda Yahudi yang tak patut kita ikuti.

Pelajar cemerlang satu bentuk d*jjal angkat manusia sebagai ‘Tuhan’ yang disembah.

Sistem pendidikan ini akan mengangkat kehebatan-kehebatan manusia yang dipanggil ideologi (maksud ideologi adalah ‘Aku Tuhan’ .

Katanya sekolah yang dibina adalah untuk melahirkan pekerja kepada d*jjal bukannya pemikir.

Berang dengan maklumat yang merepek ini, netizen mula membidas hal yang dikongsikan itu dan merasakan pemahamannya terlalu sesat.

Itulah orang kata jangan berangan masa belajar, kan dah sesat sampai macam ni. Tanpa sekolah, kita takkan ada semua kesenangan macam sekarang ni. Semoga abang kembali ke jalan yang benar lah ye.

Kredit: TikTok

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.

Penulis separuh masa Oh! Media berkaitan isu trending dan hangat.

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

Ke Atas