Connect with us

Oh! Media

Oh! Artis

“Kena Gambar Macam Ni Ke?” – Netizen Anggap Iklan Produk Batin Neelofa Keterlaluan

Baru-baru ini tular di media sosial tentang usahawan, Neelofa dianggap keterlaluan kerana menggunakan gambar kurang sopan untuk mempromosikan produk kesihatan batin wanita.

ADVERTISEMENT

BACA: “Saya Bukan Ustazah..” – Neelofa Jawab Kritikan

Menerusi hantaran di Instagram Nilofa Group, terdapat banyak gambar buah-buahan yang didakwa mirip dengan alat sulit wanita.

Kalau diperhatikan di ruangan komen, bukan hantaran je yang menjadi pendebatan. Netizen turut mengaitkan iklan sebegitu dengan imej Neelofa yang berpurdah.

Tak padan dengan penampilan

Antara hantaran di Nilofa Group yang menarik perhatian adalah gambar seperti kemaluan wanita.

Kena gambar macam ni ke? Malu nak tengok. Boleh guna pendekatan lain kut.. Sebagai peniaga muslimah should sensitive issue ni.

Jijik. Tak padan dengan penampilan. Tak rasa malu dah ke?

Betul juga kata netizen tu. Mungkin Neelofa boleh tukar guna cara lain untuk promosikan produk kesihatan kan… Mana tahu lepas ni lagi maju hehe.

Kredit: Instagram

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.

Penulis separuh masa Oh! Media berkaitan isu trending dan hangat.

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Ke Atas