Connect with us

Oh! Media

Oh! Video

Kereta T20 Tapi “Mindset” B40

Macam-macam hal lah kalau korang tengok rakyat Malaysia ni. Suka sangat buang sampah merata-rata, macam lah tak ada tong sampah dekat rumah kan? Perangai negatif macam ni nanti senang-senang je diperhatikan oleh kanak-kanak dan kemudiannya menormalisasikan tabiat buang sampah merata-rata. Nak dengar ulasan lanjut klik dan tengok video penuh yang dikongsikan.

IKLAN

Saya selaku produser bagi tim video, digital hos sepenuh masa dan juga penulis artikel sampingan di Oh Media!

Lagi dalam kategori Oh! Video

Ke Atas