Connect with us

Oh! Media

Reen Rahim

Oh! Artis

“Buka Insta, Berita B*doh F.L Naik Je” – Reen Rahim Luah Rasa Meluat Dengan Isu Panas Fathia

Isu panas yang melibatkan pelakon Fathia Latiff mengutuk Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim telah menjadi bualan hangat netizen di media sosial.

Sejak beberapa hari lalu, Fathia tanpa henti memberi kenyataan panas dan mengeruhkan keadaan dengan memuat naik gambar lama bersama bekas teman lelakinya itu.

IKLAN

Namun, pasangan selebriti itu dilihat tidak berminat untuk melayani kontroversi murahan itu dan menjalani kehidupan seperti biasa.

BACA: Zahirah Macwilson Tak Ambil ‘Port’ Kontroversi, Kongsi Video Catwalk Ala Supermodel

Dalam pada itu, ramai netizen yang meluahkan perasaan meluat dengan isu panas ini termasuklah aktres Reen Rahim.

Menerusi perkongsian di Instagramnya, Reen menyatakan dia berasa ‘lemas’ dengan isu panas yang sedang hangat dibual netizen dan media.

Reen Rahim

Dah berapa hari buka Instagram, berita bodoh ni F.L naik je. Lemaslah aku tengok.

Macam mana nak setting benda bodoh ni jangan naik kat wall aku eh? Tolong guys.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikutnya turut meluahkan perkara yang sama dan menasihati Reen untuk bersabar.

Sama la kak, semak gila tengok. Tapi bersabarlah, nanti tak pasal-pasal kena cop bibik.

Walau bagaimanapun, ada juga sesetengah netizen yang berpendapat orang ramai sepatutnya berasa kasihan dengan Fathia yang berkemungkinan sedang ‘sakit’.

Kita sepatutnya kasihan kat F.L tu sebab dia mungkin tengah ‘sakit’ sis. Kita tak berada di tempat dia dan mungkin sekarang ujian Allah untuk dia.

Reen Rahim

Kredit: Instagram Reen Rahim

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.


@ohmedia

Sebagai mak mesti kecewa anak kena kutuk dan dihina. Semoga Zahirah tak respon dengan apa yang berlaku. Macam-Macam hal ek Fathia Latiff ni. OMRasa zahirahmacwilson fathialatiff

♬ original sound – Oh! Media – Oh! Media

Hai semua! Saya penulis separuh masa di Oh! Media berkaitan isu-isu trending dan hiburan.

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Ke Atas