Connect with us

Oh! Media

Hafiz Suip

Oh! Artis

“Aku Nak Tengok Yang Positif Je, Bukan Benda-Benda Bangs*t” – Hafiz Suip

Ada seorang individu ini minta penyanyi, Hafiz Suip untuk menguatkan mental dan tidak mudah sentap apabila dikecam atau difitnah orang.

Terbaru! Menurut laporan xtra, Hafiz tampil membalas komen individu itu yang kata dirinya tak perlu nak gelabah kalau betul-betul tak buat perkara yang dituduh netizen itu.

IKLAN

Satu lah nak tanya lah kak, kau guna media sosial ini memang untuk kutuk orang ke? Main media sosial aku nak tengok yang positif saja bukan benda-benda b*ngs*t.

Bukan tu jer, penyanyi itu juga berpendapat yang individu itu tidak berada dalam situasi yang dilaluinya dan tidak wajar untuk menghukum tindakannya.

Jangan kak, awak tak ada dalam kasut saya, semoga dipermudahkan urusan. Kata lah ada orang tuduh akak dah hilang dara, akak boleh terima tak? Kalau akak dah kahwin lain cerita lah.

Sebelum ini, Hafiz memuat naik gambar dirinya bersama beberapa kawan sekolahnya dengan kapsyen mereka tidak pernah bercakap buruk mengenainya walaupun dah kenal lama.

BACA“Sempat Ke Nak Minta Maaf?” – Hafiz Suip 

Kita sebagai orang luar ni janganlah bersangka yang bukan-bukan tambah lagi hal rumah tangga orang. Doa yang baik-baik saja ya.

Kredit: xtra

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Ke Atas