Connect with us

Oh! Media

Susah Nak Tidur Nyenyak Walaupun Guna Tilam Empuk? Ini Punca Sebenar Yang Korang Perlu Tahu

Branded

Susah Nak Tidur Nyenyak Walaupun Guna Tilam Empuk? Ini Punca Sebenar Yang Korang Perlu Tahu

Pernah tak korang rasa dah penat seharian buat macam-macam benda tapi bila baring je atas tilam, susah sangat nak tidur? 

Haa, kalau korang nak tau, selain daripada tilam yang tak empuk, salah satu punca korang susah nak tidur lena adalah disebabkan oleh ‘body static’ yang mana, ia adalah sistem elektrik yang merujuk kepada pergerakan zarah bercas dalam sistem saraf korang.

Sebenarnya tubuh kita ni adalah konduktor elektrik dan boleh mengecas tenaga elektrik pada voltan yang sangat kecil.

Contohnya, korang akan terasa renjatan elektrik yang ringan bila tersentuh lengan orang sekeliling dan pada masa yang sama, mereka pun akan terasa renjatan tersebut. 

Benda ni terjadi disebabkan orang sekeliling yang mempunyai banyak cas negatif melantunkan cas tersebut kepada korang. Jika cas negatif ni terlalu banyak dalam badan, ia akan menyebabkan tekanan dan ketegangan yang mengakibatkan korang untuk susah tidur. 

Jadi, apa yang perlu dibuat untuk dapatkan tidur yang lena? Korang tak perlu risau, Vono hadir membantu korang.

Tilam Anti-Static Vono Rasa Macam Baring Di Awangan

Vono SpinePro 800 Plus

Tak dinafikan bila sebut je jenama Vono, mesti ramai yang tahu ia merupakan salah satu jenama tilam berkualiti tinggi, empuk dan sangat selesa. Memang sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kesukaran untuk tidur. 

Baru-baru ni Vono mengeluarkan siri Vono SpinePro Plus terbaru diilhamkan oleh Japanese Seigaiha Design yang melambangkan kuasa dan kekuatan. Wow!

Untuk pengetahuan, ia mempunyai Anti-Static Knitted Fabric yang secara khususnya berfungsi untuk keluarkan statik daripada tubuh badan untuk tidur yang lebih lena dan kurang beralih atau berpusing ketika tidur. Terbaiklah!

Selain itu, tilam Siri Vono SpinePro Plus ini juga dilengkapi dengan Fabrik Terawat SilverGuard Eksklusif yang mana ia dapat mengekalkan kebersihan tilam korang serta memberi kesegaran sepanjang masa. Wow!

Bukan itu sahaja, yang membuatkan kedua-dua tilam ini istimewa adalah ia mempunyai sokong spring Intalok yang membantu untuk memberikan keselesaan pada anda ketika tidur. 

Untuk tilam Vono SpinePro 1200 Plus, ia mempunyai 1200 sokongan spring Intalok manakala Vono SpinePro 800 Plus pula mempunyai 800 sokong spring Intalok. Fuhh, lepas ni korang dah tak perlu risau untuk guna lama sebab tilam korang tak akan berlekuk! 

Menariknya, ia juga mempunyai sokongan Ultra Lumbar yang dapat membantu untuk menyokong belakang korang dengan sokongan yang telah dipertingkatkan. Jadi, lepas ni korang dah tak payah risau sakit-sakit badan lepas bangun tidur nanti.

Kalau korang nak tau, siri tilam Vono SpinePro Plus ini mempunyai dua jenis iaitu SpinePro 1200 Plus dan SpinePro 800 Plus yang mana masing-masing mempunyai keistimewaan tersendiri. 

Vono SpinePro 1200 Plus

Selain itu, untuk SpinePro 1200 Plus, ia berkelebihan untuk memberi sokongan yang kukuh dengan pengasingan pergerakan badan dan ketahanan untuk tidur yang lebih selesa.

Vono SpinePro 800 Plus

Manakala, SpinePro 800 Plus pula berkelebihan untuk membantu korang dengan memberi sokongan yang padu dengan keselesaan dan ketahanan pada tahap sederhana. 

Tidur Dengan Lebih Selesa Dengan Vono

Korang boleh dapatkan tilam Siri Vono SpinePro Plus ni dengan harga serendah RM1,499 dan mempunyai jaminan sehingga 15 tahun tau! Memang terbaiklah!

Bukan setakat tilam je, korang pun boleh dapatkan bantal yang empuk daripada Vono tau. Haa, jadi cepat dapatkan tilam dan bantal Vono sekarang, mesti korang tak nak bangun pun daripada tempat tidur!

Untuk maklumat lanjut mengenai Vono SpinePro Plus serta feedback daripada pelanggan, layari laman web Vono dengan klik DI SINI.

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.

Teruskan membaca..
Berita lain yang popular...

Lagi dalam kategori Branded

30 Hari Paling Trending

ohmedia telegram group
Ke Atas