Connect with us

Oh! Media

Diet Lepas Raya Tak Menjadi, Ini Yang Korang Perlukan Dalam Rutin Harian!

NH Nutri Grain Plus

Branded

Diet Lepas Raya Tak Menjadi, Ini Yang Korang Perlukan Dalam Rutin Harian!

Haa, siapa kat sini tengah maintain berat badan cuba angkat tangan sikit! Puasa haritu mesti korang dah capai target nak dapatkan bentuk badan yang diidamkan dan kalau boleh nak kekalkan sampai bila-bila betul tak?

Waktu-waktu sekarang ni sangat mencabar ya, maklumlah dah masuk musim perayaan, siapa je yang tak nak makan lemang, rendang, ketupat, kuih-kuih raya dan banyak lagi kan? Makanan sihat tu tak payah cakaplah, macam susah je nak dapat, sedap lagi hidangan raya!

Tapi, siapa sangka, sebenarnya korang boleh je jaga pemakanan semasa musim perayaan untuk kekalkan bentuk badan ideal, dan paling penting, sihat dan sedap tau! Siap boleh jadikan hidangan hari raya lagi. Seriuslah?!

Jom kami share dengan korang rahsia untuk kekalkan kesihatan tubuh badan dengan NH Nutri Grain, nutrisi yang wajib ada atas meja di setiap rumah!

Minuman Yang Bernutrisi Serta Formulasi Dipertingkatkan

Untuk pengetahuan, NH Nutri Grain Plus ni mengandungi 20 jenis bijiran yang kaya dengan nutrisi serta berkhasiat tau, sesuai untuk pengambilan semua lapisan umur. 

Ia juga mempunyai formulasi yang dipertingkatkan seperti Trigliserida Rantaian Sederhana(MTC) dan Vitamin B12. Jadi, tidak menjadi masalah untuk korang kekal bertenaga sepanjang hari apabila minum NH Nutri Grain Plus ini.

Dengan serbuk minyak kelapa tambahan bagi menggantikan krimer tenusu, ia membantu mengoptimumkan proses penghadaman, membekalkan tenaga serta membakar lemak tau. Wow!

Hadir dengan dua jenis perisa iaitu Ubi Bit dan Keledek Ungu, rasa segarnya yang enak pasti membangkitkan selera korang.

Testimoni Daripada Pengguna Tegar

Haa, kalau korang masih was-was dengan NH Nutri Grain Plus ni, korang tak perlu risau lagi sebab kami sediakan antara testimoni dan maklum balas yang positif daripada pelanggan yang telah lama menggunakan produk ini dalam rutin pemakanan harian mereka. 

Kalau korang tengok, rata-rata pengguna memberikan komen yang positif tentang produk ni. Memang tak disangkal lagi, produk ni memang dapat membantu untuk memberikan kesan yang positif kepada kesihatan badan kita terutama untuk mereka yang sedang diet tau.

Jadi, korang tunggu apa lagi, jom cuba NH Nutri Grain Plus ni sekarang dan lihat sendiri perubahan yang optimum!

Masakan Lebih Sedap Dengan NH Nutri Grain Plus

Cakap pasal masakan ni, korang nak tau tak, NH Nutri Grain Plus ni bukan setakat boleh digunakan untuk minuman tau, masakan pun boleh.

Antara masakan yang korang boleh buat menggunakan produk ini adalah onde-onde, Coconut Beet, Vegan Purple dan Pink Potato Soup.

Onde-Onde

Siapa kat sini suka onde-onde, angkat tangan sikit! Biasa kita tengok onde-onde ni warna hijau kan, haa kali ni kita bawa kelainan sikit dekat makanan tradisional Malaysia.

Dengan penambahan NH Nutri Grain Plus perisa ubi manis dalam bahan penyediaan onde-onde ni, confirm buat orang terangkat, dengan rasa lemak manis gula melaka. Fuhh, terbaik!

Nak tau cara penyedian, klik DI SINI

Coconut Beet

Biasa sambut hari Raya ni memang kempunanlah nak makan makanan manis. Haa, korang buat je Coconut Beet ni sendiri dekat rumah guna NH Nutri Grain Plus, jimat masa dan duit tau!

Cara nak buat pencuci mulut ni pun sangatlah mudah, kalau nak tahu, klik DI SINI.

Vegan Purple

Haa, lepas penat beraya rumah sanak-saudara, kalau dapat ais krim, fuhh, memang sejuk tekak. Tapi, mesti dah bosan dengan perisa-perisa yang ada kat pasaran betul tak?

Apa lagi, korang wajib cuba resepi Vegan Purple ni sebab memang terasa kemanisan ubi manis tu cair di tekak. Klik je DI SINI kalau nak tahu cara pembuatan!

Pink Potato Soup

Resepi yang terakhir ni sesuai sangat dijadikan sebagai juadah untuk santai-santai waktu lapang iaitu Pink Potato Soup, malam-malam dapat makan sup panas ni memang kaw!

Dengan mencampurkan NH Nutri Grain Plus perisa ubi manis, secalit roti pada kepekatan sup pasti akan buat korang tak berhenti makan sebab memang sedap gabungan ubi manis apabila dijadikan sup! 

Kalau nak cara pembuatan Pink Potato Soup ni, korang klik je DI SINI!

Untuk pengetahuan, ada banyak lagi resepi yang korang boleh buat dengan menggunakan kedua-dua perisa NH Nutri Grain Plus ni dan memang dijamin sedap serta berkhasiat. Barulah seronok nak berpuasa! Klik DI SINI untuk ketahui resepi yang lain.

Nikmati Promosi Hebat Dengan Pembelian Di Watsons

Haa, menyelerakan tak resepi-resepi yang kami pilih? Cuba tau, jangan tak cuba pula! Kalau berminat, korang boleh dapatkan NH Nutri Grain Plus ni di Watsons tau.

Menariknya, kalau korang beli di Watsons, korang dapat menikmati potongan harga sehingga RM5 dengan setiap pembelian minimum RM80 untuk produk NH. Wow!

Cepat dapatkan sekarang di Watsons yang berdekatan!

Lagi dalam kategori Branded

30 Hari Paling Trending

Ke Atas