Connect with us

Pelakon Comel Mia Sara Perkenalkan Baju Raya di Starvilion

Oh! Lifestyle

Pelakon Comel Mia Sara Perkenalkan Baju Raya di Starvilion

Related image


Pernah berharap yang @therealmiasara ni takkan meningkat usia. Biar selamanya kecik je sebab comel gila kot dia ni masa budak. Cepat awak membesar ye dik? Huhu. Tapi sibuk pasal Miasara ni makin membesar lupa plak yang diri sendiri pun makin tua. Haha.

Teringat dia dalam cerita tajuk apa entah. Alaa yang Sam ada penyakit lupa apentah then selalu lepak kat warung Bront Palarae dan Lisa Surihani tu. Rupanya Miasara ni anak dia. Huhuhu. Sedih cerita tu kalau dihayati.


Image result for miasara starvilion


Tapi takpelah dah besar pun sebab tetap cantik dan comel. Susah nak jumpa masa kecil comel dan bila besar cantik. Biasanya masa kecil comel gila dah besar comot gila. Kah! Tapi betul kan?


Tahun ni kalau cari baju raya anak tu, pergilah @starvilion tu haaaa sebab cantik kot baju-baju si Miasara ni dengan harga pun standard aje. Ni weekend ni ada kat PWTC habis jem satu KL penangan diorang ni. Fuuuu #Starvilion #InilahStarvilion



Pernah berharap yang @therealmiasara ni takkan meningkat usia. Biar selamanya kecik je sebab comel gila kot dia ni masa budak. Cepat awak membesar ye dik? Huhu. Tapi sibuk pasal Miasara ni makin membesar lupa plak yang diri sendiri pun makin tua. Hahaha. . Teringat dia dalam cerita tajuk apa entah. Alaa yang Sam ada penyakit lupa apentah then selalu lepak kat warung Bront Palarae dan Lisa Surihani tu. Rupanya Miasara ni anak dia. Huhuhu. Sedih cerita tu kalau dihayati. . Tapi takpelah dah besar pun sebab tetap cantik dan comel. Susah nak jumpa masa kecil comel dan bila besar cantik. Biasanya masa kecil comel gila dah besar comot gila. Kah! Tapi betul kan? . Tahun ni kalau cari baju raya anak tu, pergilah @starvilion tu haaaa sebab cantik kot baju-baju si Miasara ni dengan harga pun standard aje. Ni weekend ni ada kat PWTC habis jem satu KL penangan diorang ni. Fuuuu #Starvilion #InilahStarvilion
A post shared by Oh! Media Network 🔥 (@ohmedia) on

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Lifestyle

To Top