Connect with us

Oh! Media

Dua Lelaki Kantoi Nak Samun, Beri Alasan Tak Masuk Akal & Sempat Minta Maaf Dengan Tuan Rumah

Trending

Dua Lelaki Kantoi Nak Samun, Beri Alasan Tak Masuk Akal & Sempat Minta Maaf Dengan Tuan Rumah

Ramai individu yang terkesan akibat penularan wabak Covid19 disebabkan kurangnya peluang pekerjaan diluar sana. Mungkin kerana ingin mengambil jalan mudah, ada individu yang terpaksa mencuri.

ADVERTISEMENT

Baru-baru ini, viral di laman sosial yang menunjukkan dua orang lelaki yang menaiki motosikal kantoi ingin menyamun sebuah rumah gais.

Tuan kepada rumah terbabit terkejut apabila seorang lelaki kelihatan sedang menunggu di pintu pagar rumahya dan seorang lelaki lagi sudah ada dalam kawasan rumah. 

Disebabkan itu, tuan rumah tu pun terus merakam gelagat dua orang yang dipercayai ingin menyamun rumahnya dan memberi amaran sekiranya sekali lagi ternampak mereka berdua tu, dia akan pergi membuat laporan polis.

Bagaimanapun, kedua-dua orang lelaki itu memberi alasan yang tidak masuk akal gais. Kah! 

Sorry saya tengok sampah sahaja, dalam tak curi.

balas lelaki itu

Walhal tuan rumah cakap, sampah ada dekat luar kenapa perlu masuk sampai dalam pagar, siap panjat lagi.

Mereka berdua sempat meminta maaf sebelum gerak dari situ selepas digertak tuan rumah. Kah! Semoga korang ambil pengajaran dan tak buat lagi benda macam ni ye.

Kredit: Twitter @anthraxxxx

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Trending

To Top