Connect with us

Oh! Media

Oh! Artis

“Wagyu Je” – Nabila Huda Siapkan Bekal Sekolah Anak Undang Perhatian Ramai

Pelakon terkenal, Nabila Huda baru-baru ini telah menarik perhatian ramai kerana dikatakan telah menyediakan daging wagyu sebagai bekal sekolah anak. Wow, biar betul!

BACA: “Tak Boleh Kawal Nafsu, Menyundal Kat Set”, -Nabila Huda Bengang Heroin Drama Tersuka Suami Orang

IKLAN

Berita itu telah tersebar meluas ke media sosial setelah pelakon cantik itu sendiri memuat naik video menerusi akaun Instagram miliknya.

Bekal sekolah anak

nabila

Video yang dimuat naik itu memaparkan Nabila menyediakan beberapa makanan khas buat puteri kesayangannya, Keisha Laila.

Bekal untuk @lilkupukupu bawak pergi sekolah dah sedia!!! Truffle garlic penne + napoletana sauce & wagyu steak serta buah jambu siap untuk dimakan bentar lagi yaaa anak ku sayang.

Posting yang dimuat naik oleh Nabila itu telah meraih perhatian ramai warga net. Malah, ada juga yang sudi menawarkan diri untuk menjadi anak angkatnya juga.

nabila

Kalau macam ni bekal hari-hari, Oh! Media pun nak juga.

Kredit: Instagram

+ Baca respon pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media

Bukan seorang doktor, Mini merupakan penulis beretika di Oh! Media yang akan cuba mencari dan menyebarkan maklumat dan info sahih lagikan benar. Tiada yang benar melainkan benar yang sebenar-benarnya.

Lagi dalam kategori Oh! Artis

Ke Atas