Connect with us

Oh! Media

Oh! Tech

Maxis Tawar Pelan ‘Postpaid’ Baru Untuk Akses 5G 

Akhirnya pengguna Maxis dah boleh menikmati internet berkelajuan tinggi sebab telko tersebut telah mengaktifkan perkhidmatan 5G kepada semua pelanggan mereka hari ini. 

Maxis juga turut umumkan pelan baru bagi ‘postpaid’ dengan harga bermula RM79 jer sebulan yang dilengkapi dengan 80GB dara (4G/5G) + 40GB data 5G dan panggilan serta SMS tanpa had. Berbaloi ke tak?

IKLAN
Maxis

Kalau korang tengok tawaran pelan ‘postpaid’ terbaru dari Maxis ni, ada yang sehingga RM199 sebulan dimana korang boleh akses 200GB data (4G/5G) + 100GB data 5G serta panggilan dan SMS tanpa had. 

Walaupun pengguna Maxis sedia ada tak mahu untuk beralih ke pelan terbaru mereka ni, korang tetap boleh nikmati akses 5G selama 30 hari secara percuma.

Haa cuba-cuba lah dulu, kalau rasa berbaloi untuk beralih ke pelan baru yang mereka tawarkan tu baru langgan nanti ya.

Kredit: Lowyat

+ Baca repson pembaca di Facebook dan Telegram Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Lagi dalam kategori Oh! Tech

Ke Atas