Connect with us

(Video) Ibu Minta Anak Menari Gelek Sambil Minta Maaf, Didenda Kerana Ketuk Kepala Adik

Oh! Tidak

(Video) Ibu Minta Anak Menari Gelek Sambil Minta Maaf, Didenda Kerana Ketuk Kepala Adik

Pergh! Lain macam budak lelaki ni kena denda dengan ibunya. Korang tengok tak video yang tular di media sosial baru-baru ini? Hehe. Bila tengok video tu, Ohmedia rasa bersalah nak gelakkan tetapi rasa kesian pun ada.

Menurut perkongsian Rabiatul Adawiyah Yusak di Facebook, budak itu didenda dengan ibunya kerana mengetuk kepala adiknya dengan ‘stick’. Korang nak tahu apa hukumannya? Boleh tengok video dekat bawah ni.




Ya, gais! Budak itu diminta oleh ibunya untuk menari gelek sambil berminta maaf sebagai hukuman mengetuk kepala adiknya tau. Lain orang, lain cara didikannya. Teknik denda kali ni memang bagus! Rata-rata netizen pun turut rasa terhibur bila melihat video tersebut.

Perkongsian yang dibuat oleh Rabiatul Adawiyah Yusak itu telah mendapat 2.5k likes dan 5.2k shares di Facebook. Sebenarnya ada banyak lagi cara untuk mendidik anak-anak korang supaya menjadi anak yang baik. Cara ni Ohmedia setuju sebab tak mencederakan anak-anak. Lagi menghiburkan lagi ada lah. Betul tak?

OHMEDIA: TERBAIKLAH IBUNYA! COMEL JE ANAK DIA GELEK.

Sumber: Facebook

+ Baca respon pembaca sayang anak-anak di Facebook Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

To Top