Connect with us

Biadab! Model Ini Sengaja Tangkap Gambar Bogel Di Masjid

Oh! Tidak

Biadab! Model Ini Sengaja Tangkap Gambar Bogel Di Masjid

Ini bukan kali pertama dia buat hal tau tetapi sebelum ni pun dia dah pernah mencetuskan kontroversi dengan melakukan hal yang tidak senonoh di beberapa tempat awam iaitu Mesir dan Itali pada tahun 2017.

Menurut laporan The Sun, seorang model Playboy yang bernama Marisa Papen mengakui bahawa hobinya suka mengambil gambar tidak berpakaian di rumah suci. Mana orang tak sensitif apabila melibatkan agama kan? Ohmedia ingatkan dia dah insaf selepas ditangkap dengan pihak penguatkuasa di Egypt pada 2017, rupa-rupanya tak gais!

Gambar terbarunya telah menimbulkan kemarahan orang ramai kerana beliau berani mengambil gambar menunjukkan kemaluannya di masjid Hagia Sophia, Istanbul. Kalau korang tengok gambar yang Ohmedia kongsikan dekat atas tu, Marisa memakai jubah berwarna hitam sambil menunjukkan kemaluannya.

Korang nak tahu macam mana diorang dapat masuk dan tak ada sesiapa perasan pun buat perkara tak senonoh tu? Haa, pada awalnya diorang menyamar seperti orang biasa tau. Selepas tu diorang ditahan oleh pihak polis sebab buat benda yang mencurigakan.

Walau bagaimanapun, Marisa takkan pernah rasa serik untuk mengambil gambar seperti ini pada masa akan datang sebab dia mengatakan bahawa perasaan takut apabila ditangkap dengan pihak penguatkuasa adalah sangat mengujakan gais.

Unlike Egypt, we did not have a solid plan this time. No preparation at all, but endless imagination and a pretty strong foundation. If you’ve ever been to the Hagia Sophia, you will know there’s never a day without thousands of people being around at all times. We decided to wait for a guided group and while the guide was telling his story and everyone was paying attention, it was game-time.

OHMEDIA: KAN ELOK SUMBAT JER TERUS DALAM PENJARA TU. JANGAN BAGI DIA KELUAR LANGSUNG.

Sumber: The Sun

+ Baca respon pembaca marah model biadab di Facebook Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

Trending

To Top