Connect with us

Adik Lelaki Yana Samsudin Meninggal Dunia

Oh! Tidak

Adik Lelaki Yana Samsudin Meninggal Dunia

Innalillahiwainnailaihirojiun, Ohmedia ingin mengucapkan salam takziah kepada Yana Samsudin dan keluarga atas kehilangan adik lelaki tercinta, Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin baru-baru ini di kediamannya.

Innalillahwainalillahirojiun… lately ni bila baca berita orang meninggal dan ziarah orang meninggal.. rasa terlalu sayu.. sampai rasa nak elak pun ada sebab tak dapat bayangkan kalau terjadi kat diri sendiri. Hilang abang, hilang ayah hilang suami sekelip mata. . . Rupanyaa hari ni… 😢 Aku kehilangan adik aku.. Ya Allah .. macam mana nak ada kekuatan diri ni.. satu satunya lelaki dalam adik beradik, baru jadi ayah 37 hari….. . . Dik… ada bagitau Nana yang nak balik Yong peng minggu ni kan sebab nak sambut birthday sekali? Rupanya betul akak bawa ko balik dik… kejap lagi kita jumpa Nana dan Fattah , mak abah dan semua ya.. . . Dik.. akak halalkan segalanya dunia akhirat… Dik , ko seorang yang memudahkan urusan orang lain.. ada masalah diam.. takda masalah pun diam.. . . Tak da apa lagi akak boleh cakap , akak dah sakit kepala sakit mata menangis dari siang tadi.. akak terlalu sayang kan ko , tapi Allah lebih sayang kan ko dari segalanya… . . Ko pergi tanpa kata apa apa kepada kami.. Nana masih pantang kat Sarawak .. ko pergi tinggalkan dunia ni sorang sorang kat rumah tu dik… . . Ya Allah sedih akak dik .. tapi akak tengok di sebalik hikmah semua ni mudahnya kau pergi dik… . Semoga Allah ampun segala dosa dan mudah kan urusan di akhirat kelak… amin.. . . Mohon doakan Al-Fatihah buat arwah adik saya Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin. @fahmiharith #achikamie yang meninggal masa tidur .. . . Mohon jika ada salah silap arwah minta halal makan minum arwah. Kalau ada apa apa PM saya dan suami saya ya.. @fadzilzahari … yang benar -YS @mizznana88
A post shared by Yana Samsudin (@yanasamsudin) on


Menerusi Instagram Yana, beliau berkata bahawa adiknya adalah satu-satunya lelaki dalam adik-beradik dan baru je ingin merasa nikmat sebagai seorang ayah selama 37 hari. Tak apalah Yana, Allah lebih menyayanginya.

Innalillahwainalillahirojiun…lately ni bila baca berita orang meninggal dan ziarah orang meninggal..rasa terlalu sayu…sampai rasa nak elak pun ada sebab tak dapat bayangkan kalau terjadi kat diri sendiri. Hilang abang, hilang ayah hilang suami sekelip mata. Rupanyaa hari ni…Aku kehilangan adik aku..Ya Allah..macam mana nak ada kekuatan diri ni.. satu satunya lelaki dalam adik beradik, baru jadi ayah 37 hari.

Dalam kapsyen tersebut, Yana juga memohon agar mengampunkan dosa serta menghalalkan makan minum adiknya. Ohmedia doakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah untuk Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin.

OHMEDIA: AL-FATIHAH (DIBACA)

Sumber: Instagram

+ Baca respon pembaca mendoakan adik Yana di Facebook Oh! Media

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral. Juga memastikan laman media sosial untuk Oh! Media sentiasa berjalan dengan lancar.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

To Top