Connect with us

Oh! Media

(Video) Suami Izinkan Isteri Peluk Bekas Teman Lelaki Buat Kali Terakhir Sewaktu Bersanding

Oh! Tidak

(Video) Suami Izinkan Isteri Peluk Bekas Teman Lelaki Buat Kali Terakhir Sewaktu Bersanding

Hari bersanding merupakan salah satu hari yang bahagia buat pengantin baru. Tapi, kalau bekas kekasih suami atau isteri korang datang waktu majlis bersanding tu mesti rasa kurang senang, betul tak? Tambah lagi kalau bekas kekasih tu jenis yang tak boleh nak move on. 

ADVERTISEMENT
https://www.tiktok.com/@mayangkumay/video/6918578947106114818

Tapi lain pula jadinya dengan pasangan pengantin di Indonesia ni! Menerusi satu video yang viral dari aplikasi TikTok baru-baru ini, pengantin perempuan tu telah memeluk bekas teman lelakinya yang hadir ni majlis bersanding dia gais.

Tapi sebelum dia peluk bekas kekasih dia tu, dia siap minta izin suami dia lagi yang duduk dekat sebelah tu. Ohmedia rasalah kan, suami dia pun rasa serba salah jer nak geleng kepala. Kah!

https://www.tiktok.com/@mayangkumay/video/6919388412373929217

Jadi, suaminya pun angguklah dan beri tanda setuju. Dengan rasa tak bersalah, pengantin perempuan tu terus peluk je bekas teman lelaki dia dikhalayak ramai. Lepas je dari tu, bekas teman lelaki dia pula dengan selamber jer peluk pengantin lelaki dan ucapkan Tahniah. Kah! Apa pandangan korang? Kalau Ohmedia lah jadi pengantin lelaki tu, memang habis lah dia lepas majlis. 

Kredit: TikTok Mayang Kumay

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

30 Hari Paling Trending

To Top