Connect with us

Oh! Media

Suami Bawa Perempuan Lain Ke Rumah, Kantoi & Terus Bakar Isteri Hidup-Hidup

Oh! Tidak

Suami Bawa Perempuan Lain Ke Rumah, Kantoi & Terus Bakar Isteri Hidup-Hidup

Setiap pasangan yang telah mendirikan rumah tangga pasti ada masanya berlaku salah faham dan ini adalah perkara biasa. Kadang-kadang tu, benda kecil pun boleh jadi besar, betul tak?

ADVERTISEMENT

Tapi apa yang korang akan buat kalau dapat tahu pasangan korang tu curang? Menerusi laporan Tribun News, ada seorang lelaki di Deli Serdang, Sumantera Utara ni kantoi curang dengan isterinya. Nak tahu apa tindakan yang diambil isterinya? Tiada! Sebaliknya si suami bakar hidup-hidup si isteri. Kejam gila! Dia yang buat salah, dia pula yang jadi tak tentu arah.

Perkara kejam itu berlaku selepas si suami kantoi membawa kekasih gelapnya datang ke rumah. Hati mana yang sanggup tengok pasangan sendiri buat macam tu kan? 

Disebabkan itu, mereka pun bertengkar lalu si suami ni tak puas hati, dia terus bakar si isteri dan mengakibatkan isteri mengalami luka parah.

Masa kejadian, si suami ni cuba untuk melarikan diri sambil isterinya menjerit-jerit minta tolong tapi gagal, dia berjaya ditangkap anggota polis. Masalah betul orang macam ni, patutnya dia tu yang elok dibakar.

Kredit: Tribun News | Tribun Bogor

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.

Penulis sepenuh masa di Oh! Media. Skop penulisan merangkumi segala aspek terkini & viral.

Comments

Lagi dalam kategori Oh! Tidak

30 Hari Paling Trending

To Top